Subject: FW: Vastuskiri tee ehitusloa eelnõu menetlusse kaasamisele
From: "Marge Kelgo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 09:08:56 +0200

Tere

Saadan vastuskirja registreerimiseks.

Parimate soovidega

Marge Kelgo

Projektijuht

Projekteerimise üksus

5349 9226

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, December 20, 2024 3:44 PM
To: Marge Kelgo <[email-masked]>
Subject: Vastuskiri tee ehitusloa eelnõu menetlusse kaasamisele

Tere!

Teile on saadetud Saku Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument "Vastuskiri tee ehitusloa eelnõu menetlusse kaasamisele", mis on 
registreeritud 20.12.2024, numbriga 7-2/137-3.

Saku Vallavalitsus
Juubelitammede tee 15, Saku, 75501 HARJUMAA
Tel 671 2431
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.